Fødevarestyrelsen lancerede
den 31 april deres nye landsdækkende kampagne "Herrefedt",
som skal appellere særligt til mænd over 35. Undersøgelser viser nemlig
igen og igen at danske mænds sundhed halter. Målet er, at danske mænd skal have et bedre
kendskab til Nøglehullet, så de begynder at tage mærket til sig både når de
køber ind, spiser mad ude og på farten.
Nøglehulskampagnen
løber af stablen i uge 18-20 med en masse events og forbrugerkonkurrencer målrettet både spisesteder, detailhandlen og
spisemuligheder på farten.
I samme forbindelse har Nøglehullet lanceret et lækkert udvalg af nye,
herrefede nøglehulsmærkede opskrifter, der skal give rigtige mænd inspiration
til at lave sundere mad, der smager af saft og kraft – men med mindre fedt,
sukker og salt. Bag opskrifterne står tv-kokken Claus Holm.
Her er et lille udvalg af opskrifterne, - læs meget mere om kampagnen og find opskrifterne HER.
Her er et lille udvalg af opskrifterne, - læs meget mere om kampagnen og find opskrifterne HER.
"Fiskedeller
med tomattjums"
"Karbonader
med ristede asparges"
"Pulled
chicken burger"
"Ristet laks med revet parmesan og
blomkål"
Ingen kommentarer:
Send en kommentar